God jul! (& rad 3)

Så har klockan slagit över på 12-slaget vilket betyder att det är julafton nu!
GOD JUL PÅ ER ALLA!!!

Hade hoppats att få fira jul med min familj i Småland men ja vet inte hur det blir med det!
Har arbetat kväll... och att åka efter de hade jag nog inte orkat med...
Altenativet är att åka imorgon bitti... men jag vet inte! Att sitta i en bil halva julafton och sen va helt färdig när man kommer fram... Hur som helst... denna jul blir inte som alla andra! :/

Krysset går långsamt framåt :)
Förra verkade lite svår... men de kan ju inte va lätt varje gång!

Vågrätt 3 kommer nu:
När det är jul kommer detta även handla om julen.
Låtar som This Is Christamas och All I want for christmas i all ära. Detta är dock en av världens mest kända julpsalmer och är från början en tysk sång, som skrevs 1818. Den är översatt till 100-tals olika språk.
Jag vill ha den engelska titeln på vågrät 3 alltså...

_ _ _ _ _ _    _ _ _ _ _

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Maria

silent night! jag är ALLTID först hihihi :P

2008-12-24 @ 01:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0