På bergäran!

Okey! Jag ska tydligen ha denna blogg igång, trotts att jag kände att jag inte riktigt orkade med det!
Men man får väl bjuda på sig själv och vara alla andra till freds om inte annat :P

Kryss var det ja... Startar om det hela och så kör vi enda in i kaklet denna gång!
10 rader ska in! Detta är 2008 års sista musik-kryss!

VÅGRÄTT 1:
I USA ligger Chicago, Chicago är också en känd musikgrupp som bildades 1967, och hette från början Chicago Transit Authority precis som Chicagos lokaltrafik. Mycket Chicago nu... minst sagt!
Jag söker en känd låt av just detta bandet, raden ser ut så här:
 _ _ _ _    _ _ _ _ _    _ _    _ _ _ _ _

LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Maria

hard habit to break!

2008-12-19 @ 00:18:40
Postat av: Johan

Hard Habit To Break



Lätt som en plätt för en USA-älskare som jag :D

2008-12-19 @ 00:22:35
URL: http://jo1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0