Hackig uppdatering

Usch så dålig jag är på att uppdatera bloggen just nu.
Haha, men vet inte riktigt vad jag ska skriva! :)

Baby har börjat på praktiken idag, hoppas det går bra för henne! Men det gör det säkert =)
Är så otroligt glad för att jag får ha henne nära hela tiden nu, slippa allt jobbigt resande och längtande! Visst har det sin charm det också, men det känns mycket bättre så här!
Är så lycklig för att jag har dig! Vill alltid vara med dig! Trotts att vi är med varandra nästan hela tiden så har jag fortfarande den där pirrande känslan som man har när man är nykär ;) Det är jag, upp över öronen :D

Har väl hänt en massa sen jag skrev sist, vi har varit i Småland och bla bla bla! ;)
Orkar inte skriva allt... Får helt enkelt bli bättre på att uppdatera bloggen.

Skönt att det börjar bli så ljust ute på kvällarna... Just nu är det ju dock inte så härligt varmt... +6 grader.
Men det ska ju tydligen bli varmare i veckan, och i helgen kunde det bli 20 grader. Underbart!
Så man känner sig en aning piggare, ja jag känner mig riktigt lycklig!
Det enda som är jobbigt är min hjärtklappning som kommer lite då och då, jobbigt att inte veta vad det är för något... Det är ju liksom enda symptomen. Hm...

Nu ska jag och Huskie gå ut i solen lite, och längta lite efter att baby ska sluta!
Du är det absolut bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0