Tankar...

...Som far och flyger runt i mitt huvud! Hm... Äh strunt samma, det ordnar sig nog!

Helt sjuk match man var på idag. Mora - Västerås, frågan är hu i hela friden man lyckas tappa 4-1 till 4-5 :S Det är en STOR gåta för mig. Som tur var gjorde man 5-5 och vann till slut med 6-5 på straffar... Hoppas vi fixar detta nu och att den tappade poängen inte ska kosta oss 3e platsen. Jag är trött på små marginaler efter förra säsongen då vi åkte ur Elitserien. Fixa 3e platsen nu! I Kvalserien kan allt hända!

Torsdag imorgon, och frågan är vad man ska hitta på då!
Det har jag ingen aning om, men det lär väl visa sig!

-21 grader ute, skönt? Nej inte direkt! Nu vill jag ha vår... På en gång! Men det är inte ofta man får som man vill här i livet!
Och jag lär inte få det denna gång eller!

God natt världen, eller i alla fall England, Sverige, Finland och stora delar av Ryssland där det fortfarande är natt :P

Kommentarer
Postat av: Tomteboaren

Tjoho.. jag tycker det är skoj att både Mora o Leksand ska va med o kvala.. tycker inte du det!? Det gör juh det hela mkt mer spännande!

2009-02-19 @ 09:27:22
URL: http://solelins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0