Tisdag...

Tisdag idag... Mulet och grått, och det snöar, som vanligt och en så där -8 grader.
Tycker man vant sig helt med kylan även om det inte på något sätt är skönt! Jag vill ha vår på en gång!

Vad har jag gjort idag egentligen? Inte mycket *skratt*, vart nere på stan och fixat iordning bilen lite. Den slukar av någon anledning alldeles för mycket bromsvätska, riktigt skummt! När jag gjort de, var jag bara tvungen att ut o leka lite :D
Det är väl det enda positiva med vintern, att det är roligare att köra bil ;)
Har även rensat förådet, och upptäckte att det fattas saker... Inte så konstigt när föråden ser ut som de gör! Små tunna "burar" som är hur lätt som helst att bryta upp :S

Resten av dagen ska gå åt att plugga lite, hitta nått att äta och gå på hockey. Jag hoppas verkligen de spelar bättre än sist, för annars tänker jag gå hem! Usch.... Mora M Å S T E vinna idag! Just det MÅSTE! Annars är 3e platsen körd!

Imorgon ska ja fixa lite med överasknings-saken till Angie, hon är SÅÅÅ nyfiken ;)
Blir nog jätte trevligt och mysigt tror jag :D

Nej nu är det nog dags att plugga lite kanske! *suck*
Skriver kanske mer ikväll! =)

Du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0