Att sväva på rosa moln...

Ni vet den där känslan, när allt bara känns sååå underbart, när tiden tycks stå still när man rör varandra, fast den går alldeles för fort. Som att allting annat inte spelar någon roll. Hur det fladdrar 1000-tals fjärilar i magen.
Jag upplever det, HELA TIDEN!


Du gör mig alltid glad, eller snarare överlycklig! Du får mig att känna trygghet, tillit och allting som är så viktigt!
Du är så nära min drömtjej som man bara kan bli! Du har gjort mig så förälskad!
Allting jag säger till dig kommer från mitt hjärta, det ska du alltid veta!


Släpp aldrig taget om mig! Vill alltid känna denna känslan. Vill alltid vara med dig!
Jag saknar dig! och framförallt, Jag tycker om dig så otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0