Dags för 3e matchen i PlayOff!

4 timmar kvar till nedsläpp i match 3 mot Almtuna, 1-1 i matcher och nu ska det avgöras! *pust*
Jag brukar kunna hålla mig ganska lugn, men sånt här får ens nerver att skaka... :P Jag är riktigt nervös!
Kanske dumt att va de, jag kan ju ändå inte påverka de, men ändå! Jag vill inte att säsongen ska ta slut så här tidigt!
Igår var jag helt säker på vinst, det blev det också! Idag känns det... hm, som det kan gå precis hur som helst!
Håll tummarna nu!

Vädret har blivit slaskigt ute! För första gången sen i december eller något. 2 plusgrader nu och lägsta tempen inatt var bara -0,5! Jag klagar inte! Jag vill ha vår!

Förkyld är man också *suck* Får ta en sväng förbi apoteket och se om dom har nått spännande! :P



I would take the stars out of the sky for you
Stop the rain from falling if you asked me to.
I'd do anything for you
your wish is my command

I could move a mountain when your hand is in my hand.
Words cannot express how much you mean to me.
There must be some other way to make you see.
If it takes my heart and soul
you know I'd pay the price.
Everything that I possess I'd gladly sacrifice.

Längtar efter DIG söt!

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag lovar att höra av mig till dig så fort det blir ett till ljusparty ;)

2009-03-04 @ 15:57:01
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0