En tanke...

Om att ord inte kan beskriva hur mycket du betyder för mig, att ord inte räcker till för att förklara det...
Vill att det alltid ska vara du och jag, att jag alltid ska ha möjlighet att få titta in i dina vackra ögon, att alltid få känna din närhet, att alltid få skratta och ha skoj med dig, men även dela de delar i livet som inte är så roligt med dig.
Ja att alltid få ha dig nära, vad som än händer!

Jag tänker inte släppa taget om dig, aldrig någonsin... Att någon kan få en att känna sådan otrolig kärlek efter så kort tid är speciellt... DU är speciell! Och du lär vara så nära den underbaraste dröm man kan drömma, men du är ingen dröm, du är verklig, även om det kan vara svårt att tro ibland.
Du betyder mest för mig, du är det bästa som finns...

När jag nu fått uppleva allt med dig, vill jag aldrig någonsin leva utan det!
Tänker på dig varje timma, varje minut och varje sekund.

Du och jag baby!
Hoppas du känner det samma som mig, även om jag tycker om dig mest ;)


Kommentarer
Postat av: Angie

Baby, du är underbar =) Det absolut bästa som hänt mig och jag är så lycklig att jag har dig!

Aldrig någonsin att jag släpper taget om dig honey!



Det är du och jag mot världen! <3

2009-03-23 @ 13:09:22
URL: http://mylifenotyours.blogg.se/angiesliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0