Hemma i Mora igen

Så var man hemma i Mora igen! Känns så där...
Har som sagt var haft en underbar tid i Stockholm, och de känns så trist att behöva åka ifrån dig!
Känns som något fattas nu!
Men du kommer ju snart ;) Om så bara för en helg så längtar jag massa redan.

Underbart väder är det, strålande sol, och den värmer faktiskt riktigt härligt!
Men de lär ju ta sin tid innan snön går bort.

Katterna har vänt till värre än jag vet inte vad, så det är bara storstädning som gäller!
Hade behövt vila ett tag, den senaste natten gav ju inte så mycket sömn :P
Men jag orkar inte ha de så här i lägenheten, jag står inte ut! Och snart ska jag hämta Huskie, bara Bårlänge slutar.

Skriver nog mer ikväll....

Tycker om min underbara Angie hur mycket som helst!

Kommentarer
Postat av: Angie

Du är det bästa och finaste som hänt mig honey! <3

2009-03-11 @ 18:16:28
URL: http://mylifenotyours.blogg.se/angiesliv
Postat av: Bolle

Det tror jag med!

2009-03-11 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0