Moonlight

Ser man inte mycket av nu, för de verkar va mulet! :P
Söndagskvällen har varit stendöd! Mest TV-tittande och slösurfande på datan!

Ska man sammanfatta veckan som gått då? Hm... Räcker väl med att säga: MASSA MYS ;)
Vi har avklarat 100 filmer känns de som, nåja, inte 100 riktigt men väldigt många :D
Dessutom börjar vi bli mästare på Jeopardy, i alla fall när vi får rätt kategorier *skratt*

Egentligen gjorde vi väl inte så mycket fram till i torsdags, då var ut på en liten tur till Dalafjällen, närmare bestämt Tandådalen... Där åkte vi hundspann! Var verkligen skoj att testa på de och mysigt var det också! :) Trotts att det snöade och blåste kallt så sminket smetades ut, ja inte på mig alltså...för ja hade inget smink på mig... äh nu rör jag bara ihop allt! :D

Fredagen var det lite party och hockey! :D 11-1 blev det och Mora svarade för Allsvenskans största seger denna säsongen! Var skoj =) Sen var vi ut på krogen... var trevligt det också! De viktiga är ju inte vart man går utan sällskapet ;)

Lördagen var segdag, vi blev i alla fall bjudna på Taccos hos Björn o M-L... Tackar för det ;)

Som ni ser är ja inge bra på sammanfattningar :P haha... Speciellt inte vid denna tid på dygnet!
Måndagen ska gå åt till att städa, för det ser ut som en svin-stia här, annars finns inget planerat!

Kenny tycker om sin Angie ;) Natti natti

Kommentarer
Postat av: Angie

Söt du är min fina baby! Saknar dig massor redan! massa mysiga gosiga pussar!

2009-03-02 @ 02:51:14
URL: http://mylifenotyours.blogg.se/angiesliv
Postat av: Anonym

ja men de var bara roligt att ni ville komma.. de tar vi och gör fler ggr tycker ja =)

2009-03-03 @ 21:27:21
Postat av: Marre

ja men det vara bara roligt att ni ville komma.. det tar vi och gör fler ggr tycker jag =)

2009-03-03 @ 21:28:27
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0