Stockholm

Torsdagkväll, vilket tydligen innebär film med söt :) Trevligt trevligt!
Någon som är nyfiken på vad jag gjort idag? Nej, tänkte nästan det, men jag tar det ändå :P
Lång sovmorgon till 11, trotts de var jag var snortrött! Duscha o packa ner det sista i väskan och lämnade Huskie hos Bårlänge! Tacksam att han och Linda ville ställa upp som hundvakt, när ingen annan kunde.
12.20 gick tåget, och det satt man på fram till 16.16, och bara tittade på ingenting.
Grått och trist väder hela vägen, och inte fick man någon ro i kroppen med tanke på att man åkte utan platsbiljett. Rätt som de är kommer det någon, och med orden "Ursäkta, detta är min plats" så får man snällt flytta på sig.

På STHLM C, mötte hon upp mig och vi åkte hem.
Vad har vi mer gjort? Flummat och ätit pizza på Måååsvägen. Utropet av denna väg på bussen ska tydligen vara jätte roligt :D Men nja, jag måste erkänna att jag inte riktigt förstod det roliga i det ;) *skratt* Flummis! ;)
Gott var det i alla fall!

Nu är det tid för film och massa mys hoppas jag ;)

Tycker om dig lika mycket som de finns stjärnor på natthimlen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0