Så seg på att uppdatera...

... Är jag! Jag vet... men det är så mycket annat så man glömmer bort det här med att skriva av sig ;)
Sitter just nu i Stockholm hos babys föräldrar och det regnar och regnar!
Jag säger bara en sak! Aldrig bo i Stockholm... Folk överallt som springer och tränger sig och alla tycks vara i sin egen lilla stressade värld, suck säger jag bara!

Tågresan ner igår var ju så där lagom rolig... Först var tåget från Mora inställt för att något träd blåst ner över ledningen! Så vi fick åka buss till Tällberg och därifrån ta tåget till Borlänge. Självklart var vi redan där 20 min försenade så Stockholmståget hade redan åkt. Så vi fick först åka tåg därifrån till Gävle och sedan X2000 från Gävle till Stockholm, det hela slutade med att vi var över 1 timma försenade ner... roligt... NEJ! Men sällskapet var ju i alla fall trevligt ;)

På söndag ska vi flytta upp babys saker till Mora också =)) Ska bli så underbart att bo med henne! Vi har ju visserligen gjort det i över 1 månad redan, men nu blir det på riktigt!
Är så otroligt glad att jag träffat dig och att allt blivit så underbart! Varje dag är som att sväva på rosa moln typ :) Du är det bästa som hänt mig! :) Älskar dig av hela mitt hjärta... och lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0